Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2015-12-02 07:36:09  MagdaMielczarek MagdaMielczarek
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2015-12-03 11:50:07  MagdaMielczarek MagdaMielczarek

Pole category_id zmieniło wartość z '109' na '130'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
category_id109130
2015-12-03 11:55:45  MagdaMielczarek MagdaMielczarek

Pole category_id zmieniło wartość z '130' na '109'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
category_id130109
2015-12-16 12:21:26  MagdaMielczarek MagdaMielczarek
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2015-12-16 12:23:03  MagdaMielczarek MagdaMielczarek
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2016-02-18 07:57:22  MagdaMielczarek MagdaMielczarek

Pole category_id zmieniło wartość z '109' na '11104'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
category_id10911104
2015-12-01 13:35:46  MagdaMielczarek MagdaMielczarek

Utworzono artykuł 33284 o nazwie 'Zapytanie ofertowe na świadczenie usług opiekuńczych'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste33284
user_idpuste553404
resource_idpuste621
namepusteZapytanie ofertowe na świadczenie usług opiekuńczych
category_idpuste109
language_idpuste1
shortpusteusługi opiekuńcze
fullpuste

GOPS.26.52.2015

Pabianice, 02.12.2015 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

NA ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W PABIANICACH

 

I. Przedmiot zapytania ofertowego:

Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług na rzecz osób z terenu Gminy Pabianice, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są tej pomocy pozbawione, w okresie od 1 stycznia 2016 do 31 grudnia 2018 roku, dla około 13 osób w wymiarze ok. 250 godzin miesięcznie, w dni powszednie oraz soboty, niedziele i święta.

W zależności od potrzeb, GOPS Pabianice może zlecić wykonanie mniejszej lub większej ilości godzin usług opiekuńczych.

 

II. Miejsce wykonania usługi:

Domy prywatne osób starszych na terenie Gminy Pabianice

 

III. Forma płatności:

Na podstawie miesięcznego rachunku/faktury wystawionego przez podmiot prowadzący działalność gospodarczą.

 

IV. Zakres zadań do realizacji:

1.      Pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych

2.      Czynności pielęgnacyjne – pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych: odprowadzanie do toalety, zakładanie i zmiana pieluchomajtek, zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń, dbanie o higienę osobistą w tym: mycie, czesanie, golenie, zmiana pościeli oraz bielizny osobistej, ubieranie.

3.      Czynności żywieniowe: przygotowywanie lub pomoc w przygotowywaniu posiłków (w tym jednego gorącego), dostarczanie gotowych posiłków.

4.      Czynności gospodarcze: przynoszenie opału, palenie w piecu, pranie odzieży, robienie zakupów, sprzątanie.

5.      Zgłaszanie wizyt lekarskich i badań laboratoryjnych, realizacja recept.

6.      Mobilizowanie podopiecznego do aktywnego spędzania czasu wolnego.

V. Wymagania  niezbędne wobec  kandydata:

1.      Prowadzenie zarejestrowanej działalności gospodarczej

2.      Ukończony kurs/szkolenie dla opiekunów osób starszych i niepełnosprawnych

3.      Min. rok stażu zawodowego w przedmiocie świadczenia usług opiekuńczych dla osób starszych i niepełnosprawnych

VI. Oferty kandydatów powinny zawierać:

1.      Wypełnioną ofertę cenową kandydata, stanowiącą zał. nr 1

2.      CV z opisem dotychczasowej kariery zawodowej oraz danymi kontaktowymi

3.      Kopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursu lub szkolenia dla opiekunów osób starszych i niepełnosprawnych

4.      Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy w przedmiocie świadczenia usług opiekuńczych (umowa, świadectwo pracy, inne)

5.      Potwierdzenie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

VII. Kryterium wyboru oferty:

Najniższa cena

VIII. Miejsce i termin składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 15 grudnia 2015 r.do godz. 14:00, osobiście lub pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pabianicach, ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice, z adnotacją na kopercie „Usługi opiekuńcze”.

O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

Pracownik prowadzący postępowanie: Kamila Olejnik

 

Zatwierdził Kierownik

Magdalena Mielczarek

 

publishfrompuste2015-12-01 00:00:00
_activepuste1
slugpustezapytanie-ofertowe-na-swiadczenie-uslug-opiekunczych

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..